hu / en

Keller Tamás tanulmánya megjelent az Education Economics szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Nagy Erika és szerzőtársai tanulmánya megjelent a European Planning Studies folyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Szunomár Ágnes, Peragovics Tamás és Weiner Csaba cikke megjelent a Politics in Central Europe folyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Megjelent Vasárus Gábor László, Farkas Jenő Zsolt, Hoyk Edit és Kovács András Donát cikke Tovább olvasom

Journal of Urban Management Tovább olvasom

Megjelent Szalavetz Andrea és Agnieszka Skala open access cikke a Geoforum szakfolyóiratban Tovább olvasom

Tovább olvasom

Megtéveszthetik a magyarokat a rendszeresen használt online platformok - Somogyi Róbert cikke a KRTK blogon Tovább olvasom

Tovább olvasom

KTI szeminárium: Hermann Zoltán – A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Hermann Zoltán, Boza István: A COVID időszak hatása az iskolai teszteredményekre

Absztrakt :

Azt vizsgáljuk, hogy a COVID időszak, az iskolabezárás és az online oktatásra való átállás, milyen változásokkal járt a tanulói teszteredményekben, és ezek a változások milyen iskolai jellemzőkkel függtek össze. Becsléseinkhez az Országos Kompetenciamérések egyéni szintű adatait használjuk fel. Először részletesen bemutatjuk, hogy hogyan változtak az átlagos tanulói teszteredmények. Ezután azt vizsgáljuk, hogy hogyan változtak a tanulói teszteredmények családi háttér, nem és korábbi teljesítmény szerinti egyenlőtlenségei. Végül megvizsgáljuk, hogy az iskolák jellemzői hogyan függnek össze a tanulási veszteségekkel és azok egyenlőtlenségével.

Az előadásra online formában kerül sor Zoom felületen 2023.03.02-án, 13.00 órától.

2024

Júl

27

H

K

Sz

Cs

P

Sz

V

1

2

3

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

1

2

3

4

Következő hónap >
2023.03.02. | Zoom felületen